Thursday, January 17, 2008

i'm really sick of this game right now..

dah balik..
tp macam tak balik..
dah pulang..
tapi macam tak de kesan..
aku dah letih..
letih tunggu kepastian..
sayang??..
perlakuan tak seiring ucapan..
renung kembali..
kisah sepurnama..
hidup aku bertambah ceria..
walau sesekali yg banyak terasa adalah lara..
ntah.. aku tak faham..
cuba bagi yang terbaik..
i give it all..
nothing else left..
tertawa..
mengalir air mata..

susah dimengerti isi yang terpendam di lubuk hati..
tapi tak tahu kenapa..
rasa yang ada tu kukuh..
selalu mengganggu jiwa..
kadang terfikir..
bukan kadang je..
selalu terfikir..
nak just let it go..
dan pernah nekad..
mmg dah lupa masa tu..
tapi datang balik..
geram!!!!!!!!!!!!
dan aku tak mampu menolak..
tak mampu menidakkan rasa..
atau sekadar obsessi??

hmmm..
pening....
tak pe la..
aku doa yang terbaik je...
apa pun thanks to Allah sbb bagi aku peluang rasa nikmat dunia yang tak de taranya ni...

No comments:

Post a Comment