Sunday, June 15, 2008

insomnia ku datang lagi

tak leh tdo lar
dah pukul 2.30 ni
mata langsung tak ngantuk
dah off sume dah
slalu camni aku cepat jer tido
hmm nape yer
tp tadi mmg aku bgn lewat pn
1st day period
ngan sakit kepala lagi
sakit perut lagi
ni pening tapi mata tak leh tdo
dh la on9 mlm2 gini boring
tak tau nak buat apa
nak baca benda berat2 rasa cam tak daya jer
aku tgh chat ngan mike a.k.a izamuddin akmal
terkejut gak dia tegur aku hr tu
tp aku dh tdo
haha
pastu dia malas nk tegur dh ingat aku tamo layan dia
hehe
aku mula tu ingat dia lao
hmm dia amik MA tukar course
senang nk dpt kerja katanya
hmm takpe la gitu
ok apa
tak sangka plak org cam dia nk buat kerja2 gitu
bdk laki semesta lak tu
cam tak caya jer
tp okla at least tak susahkan org lain
n tau mana nak usaha
tak mcm sesetengah tu yg aku tgk dah tua bangka pun tak sedar diri gak
si kabu hari tu pun bagus
dpt offer kerja 3 tempat sekaligus
n now dia kat thailand kerja kat sana
n aku sangat berbangga ngan diorang2 yg dah berjaya ni

No comments:

Post a Comment