Tuesday, December 30, 2008

nyanyuk nyer pasal

hari n hari isnin

hari ni hari cuti

lepas mandi n breakfast semua

saya pun mula kan la kegiatan menjahit seluar sy yg tetas kat bahagian pinggang

sepatutnya kegiatan jahit menjahit ni dimulakan dah lama sebab seluar saya tu dah tetas kira2 sebulan yg lalu.. tapi biasalah masas punya hal.. hari ni tak tau kenapa rasa berkobar2.. mungkin tak nak jahitan nya tetas makin parah kot..

jeng.. jeng.. jeng..

dah siap pun..

kejap jer.. lepas tu sy test la seluar saya tu, sambil mencucukkan jarum yg saya dah guna kat tilam saya.. rasa best jer time cucuk2 jarum tu..

tak lama lepas tu sy sambung nonton private practice season 1

masa tgh masyuk nonton, terdengar suara rek membebel2 sbb line tepon tak clear (biasala rumah taraf gua. nak buat macam mana)

then dengar plak bunyi tapak kaki dia naik atas sebab line kat atas ni mmg clear

lepas tu dia masuk bilik saya sembang2 sambil duk lenjan katil yg telah saya kemaskan

dia tanya.. " eh, kenapa tilam ko macam lembek sajer"

sy pun jawab " mmg lembek dr aliza pun sbb pak pian isi angin tak cukup" sbb rek ni mmg suka lenjan tilam saya dan tilam aliza.

then malam nak tidur saya pun baring atas tilam saya. " apesal tilam aku mcm tak cukup empuk je eh? " kata saya dalam hati.

tak leh nak lelap saya di buatnya time tu. dah la esok ada panum..

astaghfirullah!! macam mana la saya boleh lupa benda penting.. rupanya duk saya asyik masyuk mencucuk jarum tu saya lupa tilam saya ni tilam angin. mana la tak bocor!

uwaaaaaaaaaa

terpaksa la malam tu saya menjalani operasi apa2 yg patut..

adehh

No comments:

Post a Comment