Monday, November 26, 2007

not sure of my self rite now

hmm..
lama tak update..
minggu ni bz sgt..
sampaikan masa nak enjoy untuk diri sendiri pun tak ada..
today ada festival kebudayaan..
so ada masak2 sikit utk jual kat booth m'sia..
goreng bee hoon, kuih sagu, buah melaka, popia, karipap, puding jagung n keria..
utk 1st timer mcm kitaorng ni hasilnya kira boleh diberi kredit la..
licin..
alhamdulillah..

dlm 2-3 hari aku tawar hati ni, hari ni betul2 rasa cam tak ada rasa..
rasa macam tak pernah ada rasa tu..
ingatan tu still ada..
selalu je ingat..
tapi rasa tu dah tak ada..
lepas solat aku pejam mata dan cuba ambil feel tu..
kenang balik semua yg pernah aku lalui satu ketika dulu..
tapi aku tak jumpa!!
tak tahu nak kata aku rasa puas ke bila dah tak ada feeling tu sbb aku doa jugak supaya diberi Allah perasaan melupakan tu..
tapi i still do care..
kenangkan semua yg dah aku lalui sebenarnya rasa sedih..
aku tak tahu aku rasa sedih sebab apa..
mungkin sebab rasa tersalah memberi..
tapi pada aku, aku dah dapat bahagian aku, dan dia dah dapat bahagian dia..
even worst..
doa yg terbaik..
semoga dipertemukan dalam keadaan yg lebih baik..

No comments:

Post a Comment