Thursday, August 19, 2010

EVERYTHING seems to be NORMAL

hmmm
sebenarnya kalau buat macam biasa
pretend like anything never happened
tidak memikirkan keberadaan benda asing
semua nampak macam biasa je
everything seem like usual
in other word PERFECT!!

sbb, still macam biasa sebenarnya..
takde apa yg berubah
dari normal things sampai intimate moment
still the same
cuma aku lebih sensitif la kali ni memikirkan apa yang dia rasa semua...
b4 this bukan tak care.. but i'm too buzy..
ni dah ambang2 akhir ni, ada banyak masa terluang..

tapi..
nak sebut rindu kat dia pun rasa takut...
nak cakap sayang pun ragu..
walau dia sebut dulu.. rasa takut nak balas..
dan dia betul2 act macam biasa, layanan sama..
walhal... miss him like hell!!

at moment,
kadang tak rasa apa..
tapi disebalik tu..
ada deep feeling..
and i know..
sebenarnya rasa tu tak pernah pudar
nothing he confessed will make me love him less

cuma.. untuk berlagak biasa seperti tiada apa2 pernah terjadi tu agak susah..
tapi mesti cuba..
cause he give the best of him..
and i shud do the same too..

aku akui masing2 ada kesilapan sendiri
aku tak beri keputusan yang fix
sebab aku perlu masa
dan dia justify benda tu as benda lain
miss communication...
aku tak salahkan dia..
aku tau dia ada sejarah silam
yang sbbkan dia act mcm tu

benda dah jadi..
so masing2 kena jujur lah..
b4 making any decision THINK WISELY..
keputusan dah diambil.. kena CONFIDENT..
dan NO REGRET.. kena tawakal..
pada yang lebih BERKUASA
dan NO SURRENDER
bagus juga sebenarnya
masing2 jadi introspeksi diri
muhasabah diri
dalam hal ni
at the end
tiada istilah kalah menang..

dan still aku rasa tak patut dia korbankan diri dia dalam hal ni..
tp.. that's the way he is...
like i said.. kalau nakhoda sendiri tak bersedia, mana boleh ada kapal gerak..
hahaha confident kunun.. nakhoda bersedia..
u DON'T KNOW and UNDERSTAND him well enough.. sorry k.. =)

my darling,
i know it's not easy for u..
and believed me..
it's no easier for me though..

still, i'm going to keep on fighting..
apa pun hasilnya,
at least i've give the best of me..
tiada penyesalan kemudian hari..

No comments:

Post a Comment