Monday, October 29, 2007

kulit kelamin.. macam kantoi jer..

hari ni exam kulit dan kelamin..
aku tak khatam pun..
soalan direct tp disebabkan aku baca sekali lalu je dan tak hafal maka ingatan pun sipi-sipi je.. hmm.. tawakkal..
ntah aku mmg tak ada mood nak study..
padahal subjek ni interesting..
soalan ada seratus..
time tinggal 30 min je aku dah siap buat..
rasa nak menggelupur duduk dalam tu..
tak sabar2 nak keluar..
dan disebabkan sorang pun dari geng-geng aku tak angkat punggung lagi aku pun tak bangunlah. sebab malas nak tercangak tunggu diorang kat luar sorang2..

balik rumah makan..
then masuk bilik tidur sampai lepas asar..
dah jadi habit pulak tidur siang ni..
bleh boroi ni..
dulu tak macam ni..
ni pun aku menulis lepas bgn tidur..
ingatkan nak tulis sblm tidur tadi tapi mata berat sgt..
tidur... means tidak berfikir..

No comments:

Post a Comment